Dienstag, 1. Januar 2013

Christmas presents 201

Christmas presents 2012


I've been pretty busy just before Christmas as I made all presents myself this year. At times I've run out of ideas, but thankfully 'Pinterest' is always there to help. I've made so many beautiful presents and unfortunately forgot to take pictures of most of them. To name a few:

handbags, clutch bags (like the one in the picture below: I've used some left over uppolstery fabric); pencil cases with letters; little cosmetic bags, a sleeping bag for a doll, scarfs, and surprise boxes with hot chocolates and healthy snacks....

Dieses Jahr habe ich alle Weihnachtsgeschenke selber gemacht und bin total stolz auf mich, dass alles so gut angekommen ist. Leider habe ich durch den leichten Stress vergessen Photos von den meisten Dingen zu machen. Aber hier ist eine Liste von meinen Kreationen:

Handtaschen - Clutch Taschen -  Schals in allen Formen und Groessen - kleine Kosmetiktaeschchen -  einen Puppenschlafsack - Federtaschen mit Buchstaben - und Ueberraschungsboxen mit heisser Schokolade und gesunden Snacks....

Wenn ich keine Ideen hatte, habe ich 'Pinterest' konsultiert...wow, ich glaube ich bin abhängig...



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen